ISO/IEC 20000-1
Informacinės technologijos. Paslaugų valdymas. 1 dalis.
Šiame dokumente nurodomi reikalavimai organizacijai, siekiant sukurti, įdiegti, palaikyti Ir nuolat gerinti paslaugų vadybos sistemą (PVS).Šiame dokumente nurodyti reikalavimai apima paslaugų planavimą, projektavimą, perkėlimą, teikimą Ir gerinimą, siekiant atitikti reikalavimus paslaugai Ir sutelkti vertę.
Šį dokumentą gali taikyti:
- klientas, siekiantis gauti paslaugas ir norintis užsitikrinti dėl Šių paslaugų kokybės;
- klientas, kuriam reikia nuoseklaus visų paslaugos teikėjų požiūrio j paslaugos gyvavimo ciklą. įskaitant tuos, kurie dalyvauja teikimo grandinėje;
- organizacija, kuri nori įrodyti savo gebėjimą planuoti, projektuoti perkelti, telkti Ir gerinti paslaugas;
- organizacija, stebinti, matuojanti savo PVS Ir paslaugas bei atliekanti |ų vertinamąją analizę;
- organizacija, kad. rezultatyviai diegdama Ir naudodama PVS, pagerintų paslaugų planavimą, projektavimą, perkėlimą, teikimą ir gerinimą;
- organizacija ar kita šalis, atliekanti atitikties vertinimą pagal šiame dokumento nurodytus reikalavimus;
- mokymų ar konsultacijų dėl paslaugų valdymo teikėjas.

ISO/IEC 20000-1 sertifikavimas
ISO/IEC 2000-1 sertifikavimas yra trečiosios šalies auditas, kurį atlieka sertifikavimo įstaiga. Ji patikrina, ar organizacija atitinka ISO/IEC 20000-1 reikalavimus, ir esant atitikčiai, išduoda ISO/IEC 20000-1 sertifikatą. Sertifikatas reguliariai prižiūrimas atliekant kasmetinius priežiūros auditus. Praėjus trijų metų laikotarpiui – atliekamas pakartotinis sertifikavimas.